Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΕΙΔΙΚΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ


"Και ο καρπός της δικαιοσύνης σπείρεται εν ειρήνη υπό των ειρηνοποιών."                        Ιακώβου γ΄ 18


Ειδικό δρομολόγιο

Οι βασιλικοί πιγκουίνοι είναι δυναμικοί και μάλιστα γίνονται ιδιαίτερα επιθετικοί κατά τη διάρκεια του ζευγαρώματος.
Υπερασπίζονται τότε με πάθος την περιοχή που τους αναλογεί, σχεδόν μισό τετραγωνικό μέτρο.
Όλα αυτά δεν σπανίζουν καθόλου στο βασίλειο των ζώων και των πουλιών.
Μόνο που οι βασιλικοί πιγκουίνοι, σε αντίθεση με πολλά άλλα ζώα, αντιπαθούν φοβερά τους διαπληκτισμούς. Προκειμένου λοιπόν να τους αποφύγουν και ειδικά όταν πρέπει να περάσουν ανάμεσα από πληθυσμό όπου υπάρχουν νεογνά ή πιγκουίνοι σε ζευγάρωμα, διαλέγουν με πολλή προσοχή το δρομολόγιό τους.
Προτιμούν συνειδητά να περνούν δίπλα από πιγκουίνους που κοιμούνται, ώστε αμφότεροι να διαφυλάξουν την ειρήνη και να μην δώσουν αφορμές και εναύσματα για τσακωμούς.
Έχουμε παίξει ποτέ αυτό το ρόλο του βασιλικού πιγκουίνου στη ζωή μας;
Το ρόλο δηλαδή του ειρηνοποιού;
Είναι ευλογία του Θεού να σκορπάς ειρήνη με το χαμόγελό σου, το ασυννέφιαστο πρόσωπό σου, το κλειστό σου στόμα. Είναι ευλογία και φανερώνει το πόσο έχει δουλέψει ο Θεός στη ζωή σου, όταν μπορείς να ενώνεις τα αγεφύρωτα με την προσευχή σου, όταν μεταχειρίζεσαι τη σοφία του Κυρίου για να αμβλύνεις τις διαφορές, να κλείνεις πληγές, να επουλώνεις τραύματα.
Ας γίνουμε ειρηνοποιοί αδελφοί μου, γιατί οι ειρηνοποιοί είναι μακάριοι.
Ας φέρουμε ειρήνη με τη συμπεριφορά και την πολιτεία μας στην οικογένειά μας, στην εκκλησία μας.
Ας αποτρέψουμε τον πόλεμο, και τα λόγια που πληγώνουν, με κάθε θυσία. 

Κύριέ μου, οδήγησε Εσύ τα βήματά μου σε δρόμους ειρήνης. Φύλαξε την καρδιά μου από πικρίες και παράπονα, και δώσε μου πνεύμα επιείκειας και ευγνωμοσύνης. Να μην βλέπω σε πρόσωπα και καταστάσεις, μα πίσω από όλα να διακρίνω το χέρι της αγάπης Σου, κι έτσι να 'χω πάντα μέσα μου, και να σκορπίζω γύρω μου, ειρήνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΣ

ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΜΟΥ,

Create your own banner at mybannermaker.com! Copy this code to your website to display this banner!
...ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΕΝΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ...
Create your own banner at mybannermaker.com! Make your own banner at MyBannerMaker.com!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails