Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

ΕΝΑ ΚΑΛΑΘΙ ΜΗΛΑ


Εάν λοιπόν πεινά ο εχθρός σου, τρέφε αυτόν, εάν διψά, πότιζε αυτόν, διότι πράττων τούτο, θέλεις σωρεύσει άνθρακας πυρός επί την κεφαλήν αυτού.
Ρωμαίους ιβ΄ 20

Ένα καλάθι μήλα

Θα το ξέρετε βέβαια πως υπάρχουν σήμερα μαύροι, κόκκινοι και κίτρινοι χριστιανοί, που ντροπιάζουν τους λευκούς με την πίστη και την αφοσίωσή τους στον Χριστό. Ευτυχώς γι’ αυτούς, στον Ουρανό δεν θα μετράνε τα χρώματα, οι φυλές, η καταγωγή, η κοινωνική τάξη.
 Μια πιστή μαύρη, καθώς περπατούσε ήσυχα σε μια γειτονιά της Νέας Υόρκης κρατώντας ένα καλάθι μήλα, άκουσε κάποιον να καγχάζει δυνατά δίπλα της. Γυρνώντας είδε ένα ναύτη, ένιωσε το βαρύ σπρώξιμό του, το καλάθι πετάχτηκε και τα μήλα κύλησαν με ορμή πάνω στην άσφαλτο. Εκείνος παρακολουθούσε χαιρέκακα τις αντιδράσεις της. Την είδε με έκπληξη να μαζεύει ήσυχα τα μήλα της, να τον κοιτάζει πονεμένα και να του λέει: «Ο Θεός να σε συγχωρήσει, όπως συγχώρησε κι εμένα, που δεν ήμουν καλύτερή σου. Κι εγώ σε συγχωρώ». Ο ναύτης, θαρρείς και το Πνεύμα του Θεού έθιξε την πιο λεπτή χορδή της καρδιάς του, κατέβασε ντροπιασμένος το κεφάλι. Εκείνος περίμενε να τον βρίσουν, να εισπράξει ένα μπουκέτο κατάρες και να φύγει το θύμα του τρικλίζοντας από σύγχυση. Αυτή τη φορά όλα έγιναν ανάποδα. Μετανιωμένος έβγαλε ένα νόμισμα και το ακούμπησε στο χέρι της μαύρης. «Σήμερα μου έμαθες πολλά. Ο Θεός να σ’ ευλογεί», της είπε κι έφυγε τρέχοντας.
Το πνεύμα της συγχώρησης, η πραότητα, η αγαθοσύνη, είναι πολύτιμα όπλα στα χέρια του χριστιανού. Συντρίβουν καρδιές και μαλακώνουν συνειδήσεις. Δείχνουν τον Ιησού Χριστό πάνω μας, πιο δυναμικά από οποιοδήποτε κήρυγμα.

 Κύριέ μου, με το Πνεύμα το δικό Σου σκάλισε πάνω μου το χαρακτήρα του Ιησού Χριστού. Σύντριψε τον εγωισμό μου και κάνε με άνθρωπο ήσυχο, ταπεινό, γλυκομίλητο και ανεξίκακο, για να δοξάζεσαι Εσύ με την άγια συμπεριφορά μου.

Λόγια Ζωής

5 σχόλια:

  1. πολυ φοβαμαι πως λιγοι θα αντιδρουσαν οπως η πρωταγωνιστρια. αυτο, ειναι ζητημα προβληματισμου :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραία ιστορία με καλό δίδαγμα..
    μακάρι να μοιάσω στην πρωταγωνίστρια
    στη διάρκεια της ζωής μου πάνω στη γη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πνεύμα Θεού,ναι αυτό βοηθάει
    τον άνθρωπο να γίνεται καλύτερος,
    πιό πράος,πιό γλυκομίλητος,ταπεινός,
    συγχωρητικός,και προπάντων αγαπητός..
    πρώτα στο θεό, και μετά στους συνανθρώπους του
    πολύ θα ΄θελα να γίνω και εγώ έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΠΑΝΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΓΙΝΕ ΕΤΣΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιστεύω πως αν εχουμε - οπως μας λεει και ο πνευματικός μας - μνήμη θανάτου, τοτε οχι μόνο πνεύμα συγχώρησης και πραότητας αλλα όλες τις αρετές θα έχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

O ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΣ

ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΜΟΥ,

Create your own banner at mybannermaker.com! Copy this code to your website to display this banner!
...ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΕΝΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ...
Create your own banner at mybannermaker.com! Make your own banner at MyBannerMaker.com!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails