Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

«Δεν ήρθα να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια» Μάρκος 2:17.


«Δεν ήρθα να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια» Μάρκος 2:17.


«Την αμαρτία μου τη φανέρωσα σε σένα και την ανομία μου δεν την έκρυψα... κι Εσύ μου συγχώρησες την αμαρτία μου» Ψαλμοί 32:5

Ένας Γάλλος άρχοντας περιοδεύοντας στη χώρα του επισκέφτηκε και μια φυλακή με αρκετούς κατάδικους.

Πήγαινε από κελί σε κελί και ρωτούσε τους κατάδικους γιατί βρίσκονταν εκεί.
Ολοι τού έλεγαν ότι είναι αθώοι και ότι άδικα τους καταδίκασαν.

Τελικά έφτασε και σε κάποιον, ο οποίος είπε: 
«Αν και πολύ θέλω να ελευθερωθώ, εντούτοις ομολογώ ότι είμαι ένοχος.
Διέπραξα πολλά εγκλήματα και πράγματι αξίζω να βρίσκομαι εδώ».

Ο άρχοντας άκουσε με προσοχή τα λόγια του φυλακισμένου και κατόπιν είπε μεγαλόφωνα: «Δυστυχισμένε άνθρωπε!
Τι κρίμα να βρίσκεσαι ανάμεσα σε τόσους αθώους!
Δεν πρέπει να τους διαφθείρεις όλους αυτούς. Πρέπει να φύγεις από κοντά τους».

Ο άρχοντας ήξερε πολύ καλά ότι όλοι ήταν ένοχοι, αλλά εκείνος που το ομολόγησε είχε μετανοήσει, γι’ αυτό και του έδωσε χάρη.
Οι μόνοι που δικαιούνται σωτηρία είναι εκείνοι που αναγνωρίζουν την ανάγκη χάρης από το Θεό.
Ο Χριστός είπε:
«Δεν ήρθα να καλέσω δικαίους, αλλά αμαρτωλούς σε μετάνοια» Μάρκος 2:17.


ΠΗΓΗhttp://stabarogmailcom.blogspot.com/2012/01/217.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΣ

ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΜΟΥ,

Create your own banner at mybannermaker.com! Copy this code to your website to display this banner!
...ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΕΝΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ...
Create your own banner at mybannermaker.com! Make your own banner at MyBannerMaker.com!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails