Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ.



Όταν λέω:''κανείς δε μ'αγαπά''
Ο θεός μου λέει:,,Σ'αγαπώ''
(Ιωάννης γ,16).
Όταν λέω:''Αισθάνομαι μόνη.''
Ο θεός μου λέει:,,Δεν θέλω σε αφήσει,ουδέ σε εγκαταλείψει''
{εβραίους ιγ,5).
Όταν λέω:''Φοβάμαι.''
Ο θεός μου λέει:,,Μη φοβού''
(Ιωάννης ις 33).
Όταν λέω:''Έχω πολλές φροντίδες.''
Ο θεός μου λέει:,,
Πάσα την μέριμνα σας ρίψατε επάνω του''(Α Πέτρου ε,7).
Όταν λέω:''Κανένας δέν με συγχωρεί.''
Ο θεός μου λέει:,,Σε συγχωρώ''
(Α. Ιωαννου α, 9).

1 σχόλιο:

O ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΑΣ

ΤΟ ΜΠΑΝΕΡΑΚΙ ΜΟΥ,

Create your own banner at mybannermaker.com! Copy this code to your website to display this banner!
...ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΕΝΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΤΟΥ...
Create your own banner at mybannermaker.com! Make your own banner at MyBannerMaker.com!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails